reklama

Laser

Radím všetkým švárnym dievčinkám, ktoré majú problém s nadmerným ochlpením, choďte do toho! Dlho som tomu nemohla uveriť, ale laser môže byť naozaj bezbolestný!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Mňa moje chĺpky trápili pekne dlho. Už od strednej som mala kvôli tomuto výjavu na mojej inak celkom peknej tváričke hrozné komplexy. Najviac sa kvôli týmto veciam trápia samozrejme baby v puberte a ja som nebola žiadnou výnimkou. Bože chráň, aby sa ku mne niekto priblížil na menej ako na vzdialenosť 50 cm! Brr, a už vôbec nie chalani! To by som asi odpadla od hrôzy a hanby..

Keď som mala asi sedemnásť rokov, zobrali ma moji milí bratčekovia do jedného kozmetického centra. Depilovali mi bradu a hornú peru. Ľudia, pekelná bolesť! Absolvovala som to dva krát a odvtedy som na podobné skrášľovacie procedúry a centrá úplne zanevrela. Radšej som si chĺpky trhala pinzetou, alebo voskom. Hrozné trápenie! Však to poznáte aj vy, všetky tmavuľky. Tmavá pleť, tmavé chĺpky. Časom som sa zaľúbila do muža svojich snov, ktorý mi pred pár dňami nastokol tú obrúčku a zároveň sľub a záväzok, že ma bude milovať a ctiť, veď to poznáte.. A vtedy ma to tak nejak prestalo trápiť... Tie moje chĺpky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uplynulo dobrých 11 rokov a ja sa rozprávam s kolegyňou, ktorá le tak medzi rečou spomenie, že chodí na laser a že ju to ale absolútne nebolí! Nemohla som veriť vlastným ušiam. Nebolí?? Ako to? Veď mňa to bolelo a to teda sakramentsky! Ale ľudkovia, dievčence, pravda je taká, že technológia išla dopredu míľovými krokmi. A je to vážne pravda! Môžete do toho ísť bez strachu s kľudným svedomím a vedomím. Ja som sa na to odhodlala asi pred pol rokom. Najlepšie je začať na jeseň, alebo v zime, keď už slniečko toľko nehreje. Odvtedy som absolvovala 6 sedení a po chĺpkoch ani chýru, ani slychu. Dnes som absolvovala posledné...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Namôjveru, radím každej z vás, ak máte podobný problém, neváhajte! Stojí to síce nejaké peniaze /ja som za 6 procedúr zaplatila 300 EURo/ ale vôbec ich nemusíte ľutovať! Ten pocit, že ste sa práve zbavili problému, ktorý vás dlhodobo kváril, predsa stojí za to. Vyskúšajte to.

Reklama by sa tu asi robiť nemala, ale ja vám predsa len poradím jedno kozmetické centrum, ktoré sídli na Polikline Mýtna. Pracuje tam perfektný kolektív mladých, veľmi ústretových a hrozne príjemných dievčat. Ja som si obľúbila slečnu Jarku, veľmi milé dievča, venovala sa mi celého pol roka. Za ten čas sme sa stihli spoznať, ba dokonca aj skamarátiť, poklebetili sme si ako dve staré známe. A to sme si celý ten čas neprestali vykať, hoci sme zhruba v rovnako veku :- ).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže dievčatká! Alebo maminky! Neváhajte, berte dcérku pod pazuchy a vystartujte! Vyplatí sa! Stojí to za to, obetovať peniaze a trochu času. Tá radosť, že ste vyriešili problém, ktorý vás dlhšie trápil, veru stojí za to! :- )

Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu