reklama

Ortopédia Šustekova

Bolí ma noha. Neviem prečo, ale baví ju to už dosť dlhý čas.. Konečne to riešim. Ja sama si myslím, že je to pricviknutý nerv. Zápal to nie je, na to mi lieky - ktoré som si sama naordinovala - nepomohli. Všeobecne si myslím, že som v diagnózach dobrá a že s tým pricviknutým nervom budem mať pravdu. Doktorka ale chce, aby sa na to pozrel ortopéd. Nebudem sa hádať, rešpektujem vyššie inštancie a k tomu ortopédovi idem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Tak som sa tam vybrala. Woow.. Ľudí do haleluja.. Chcem sa objednať, že vraj prídite 18. júna. Kurník.. To mám dovtedy krývať? Alebo chodiť o paličke? Dobre, dobre, také závažné to nie je. Ale mohlo by byť! No nie? Druhá šanca. Mám možnosť príjsť niektorý deň o dve hodiny skorej a počkať si, kým sa začnú rozdávať časenky. Beriem. Prichádzam v stredu ráno na pol desiatu, čakám do pol dvanástej. Som v pohodičke. Čítim si obľúbený časopis o psychológií s pani Heribanovou a jej dcérou na prednej strane. Milé čítanie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Štvrť na dvanásť. Napätie sa stupňuje. Ľudia su takí nejakí unavení. Nervózni. Poniektorí.. Najmä jedna pani. Neviem, či to mám napísané na ksichte, ale asi hej, lebo si zo všetkých prítomných vyberie práve mňa... Ja viem, že je naše zdravotníctvo v dezolátnom stave, ale.. Dobre, OK. Rozhodnem sa jej na chvíľku uľaviť a robiť zo seba bútľavú vŕbu.. Dozviem sa niečo o tom, ako je to s ortopédiou na Fedinke ešte horšie, lebo doktor je vraj pijan, pani vyšetril, ako sama povedala, len pohľadom.. Napísal jej, že sa jej stav nezhoršil a tak jej operáciu kolien stanovili až o tri roky.. Kvôli takému, čo si titul nezaslúži..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celá čakáreň je ticho, lebo pani s ťažkým srdcom na tento štát rozpráva, ako už človek v dnešnej dobe naozaj nevie, na koho sa obrátiť. A rozpráva to mne. A ľudia sa pozerajú na to divadielko medzi nešťastnou a znechutenou paňou a mnou, ktorá má na jej otázky a výčitky nájsť vhodnú odpoveď a riešenie.. Ale to sa odo mňa asi ani neočakávalo. Nešťastie niekedy asi len potrebuje pozorného poslucháča...

Hm, rozmýšľam prečo sa mi to stáva. Lebo mne sa to naozaj stáva často, že na mňa ľudia hovoria a majú pocit, že zrovna ja som tá, ktorá im dodá odvahy, alebo pomôže im dušiam..

Z ordinácie výjde sestrička. Po dvoch hodinách, dočkali sme sa. Každý drží v ruke svoje čísielko. Alebo aspoň nejaké čísielko, ľudia už ani nevedeli, kedy kto vlastne prišiel. Ale chvalabohu, vyšetrení budeme všetci ešte dnes. Ale nie teraz. Máme príjsť na druhú. Lebo dovtedy berú objednaných...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak sa pani ani nečudujem. Niektorí sa rozhodli čakať do druhej a tí, ktorí mohli, odchádzajú domov, alebo niekam do mesta, na tú chvíľu. A potom, prídeme na zástavku, pani a ja a pani do mňa stále hudie.. Že aká nespravodlivosť a prečo takí ľudia vlastne študujú?? Ooo.. Unavujúce, vyčerpávajúce robiť niekomu bútľavú vŕbu...

Tak ma len napadajú dve veci.. Prvá, že čo to mám s tým mojim ksichtom, že sa ľuďom zdá, že práve ja som tá, ktorá ich chce a bude počúvať? A druhá.. Je to pravda s tým, čo hovoria budhisti, že si človek pred narodením vyberá, do akého života sa chce narodiť? Alebo ako to vlastne s tou karmou je? Viete to niekto???

Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu