reklama

Čierna žena, biela krajina

Čítam knihu od africkej spisovateľky, úspešnej modelky Waris Dirie. Tušila som, čo ma bude čakať. Tušila som, že budem čítať o mnohých príkoriach, ktoré si táto žena zažila a tušila som, že ma to bude zožierať.. No napriek tomu som si danú knihu vybrala a napriek tomu ju čítam.. Neviem na čo čakám. Asi na to, že sa raz dostanem ku stránke, od ktorej to už všetko bude len ružové.. Príjemné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Píše o všeličom, táto Waris. O tom, akí život majú ľudia v Afrike, o tom, že je to krajina dvoch tvárí, o tom, že byť černoškou ešte aj v dnešnej dobe znamená mať takzvaný "cejch" na čele.. Bezdôvodné kontroly na letiskách, nepríjemní úradníci, nepríjemná spoločnosť.. Čo zlé komu urobila? Nič, vôbec nič.. Napriek tomu toto všetko, avšak pokiaľ sa nezistí, že je to úspešná osobnosť, že je mediálne známa a že už čo to vo svete dokázala..

Je to nielen úspešná spisovateľka, ale hlavne aj bojovníčka za ľudské práva. Bojovníčka proti zmrzačovaniu ženských tiel takzvanou "vyriezkou".. Brr, behá mi mráz po chrbte!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hm, tak jej teda držím palce.. Knihu hádam dočítam.. Som optimistka.. Verím, že v jednom momente, na takej stranke 120, alebo 135 sa to celé zvrtne a už bude len dobre!

Zatiaľ - brrr...

Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu