reklama

Búrlivé víno

Každý večer okolo dvadsiatej začínam byť netrpezlivá.. Ach môj Bože, už aby to išlo! Bože, ten Slávo.. Spomenie si? Nespomenie si? Ingrid! Hnusoba, téééraz je jej ľúto, čo?! Po funuse.. A tá Nela.. Či Nina! Aká to bola láska, keď vydržala tak krátko?!! Som v napätí!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Parádny seriál natočili, musím uznať.. Po všetkých tých Panelákoch, toto ma skutočne chytilo za srdce.. Točí sa to v Casteli, v Mierove, presne tam sme mali svadbu! Ha! Sila.. Tam tam, pri bazéne, presne tam sme si vymieňali prstienky, kde si tá Nina s Martinom kedysi vymieňali zaľúbené pohľady! Presne tam sme sa fotili! Kde babka s prababkou šúpali jabĺčka na koláč..

No proste, stalo sa to súčasťou môjho života, toto víno. Knihy a moje vnútorné zveľadovanie musia ísť jednoducho bokom.. Dívam sa na seriál!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teším sa.. Že ešte to nevymrelo, napätie pred obrazovkou, husia koža, ktorú vám vyvolávajú slovenskí herci. Dlho som si myslela, že je to už len minulosť, herecké umenie našich slovenských predstaviteľov.. Ale ja viéém, jasné. Oni za to nemôžu. Oni chcú len platiť účty, jasné.. Normál... Všetci chceme platiť účty. Musíme..

Hm, o to viac vás teda chválim, tvorcovia.. Podarilo sa vám to!

Prinášate nám radosť! :- )

PS: Ale tej Ingrid by som to asi neodpustila.. Asi nie.. Alebo? Vy áno??!

Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu