reklama

Bratia a sestry

Strašne sa lúbim rozprávať s ľuďmi! Len tak, proste na ulici.. Niekoho stretnete, pokecáte.. Také náhodné stretnutia.. Úplne ma to celú rozjarí! Tak si vravím, že aká by to bola paráda, keby sme žili vo svete, alebo aspoň krajine, alebo aspoň v meste, alebo aspoň na sídlisku, či ulici, kde by ľudia nemali strach...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Strach sharovať, mám na mysli. Zdieľať svoje životy. Ja som veriaca a myslím si, že takýto bol plán. Tak nejak to bolo pôvodne nadizajnované, aby sme si žili pospolu, jeden vedľa druhého, ako bratia a sestry..

Lenže Boh urobil tú blbosť, že nám dal slobodu, rozumiete.. A tak máme na výber. Môžeme si vybrať medzi dobrým a zlým a keďže je zlé často to jednoduchšie.. Tak klameme, podvádzame, kradneme a potom jeden neverí druhému. Máme strach. Máme strach otvoriť si srdce, lebo nebezpečenstvo číha na každom rohu... A tak sa každý drží radšej v ústraní. Tam, kde je to bezpečné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekto zvoní. Vyšší, starší pán, tak okolo päťdesiatky. Pred sebou má počítač. Je dohodnutý s mojím mužom/ Oo, musím si na toto oslovenie zvyknúť:- )/, že donesie počítač a muž mu ho opraví. Ok, hovorím. Púšťam chlapíka do bytu a medzi dverami kecáme..

"Že vraj máte niečo s nohou. Čo sa Vám stalo? Taká mladá a krýva.. Tak by to nemalo byť, nie?", usmieva sa na mňa ujko.

"Som prechladla, alebo čo. Niekde ma ofúklo... Mám zápal svalu.. Alebo šliach, neviem sama."

"Prechladla?? No toto! Tak to by som nepovedal, že je možné z prechladnutia.. Mne sa niečo podobné stalo minule na rybách.. Tiež som si sadol na kameň a..", rozpráva mi chlapík historku, kým ho kryvkajúc odprevádzam von. Smejeme sa. Smejeme sa, hoci sa nepoznáme! Nie je toto úžasné?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemalo to pôvodne tak nejak fungovať?? Že sa človek nikdy necíti sám, že len stačí výjsť von na ulicu a že..

Ja si vravím, že podľa toho sa dá zistiť vyspelosť krajiny. Či sa spolu bavia neznámi ľudia.. Napríklad v autobuse...

Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu