reklama

Očista

Aké zvláštne slovo! Tak, všelijako používané.. Hlavne na jar. V súvislosti s pôstom.. "Očistime si organizmus!", vyzývajú nás všetky módne časopisy.. Módne.. Také hlúpe slovo! "Life-stylove", tak sa to dnes volá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A tak si na seba packáme masky. Lebo ako píšu vo všetkých tých evách a emách s dvojitým M, bez ktorého by asi neboli trendy... Treba sa "detoxikovať".. a tak pijeme bylinkové čaje, chodíme do sáun a na masáže. Detoxikujeme sa.

A veľa ľudí robí veľa iných vecí, ktoré vám zaručia, že telo zbavíte všetkých tých splodov a toxínov, ktorými sme ho stihli zaplaviť, na jeseň, či počas zimy. Treba sa predsa zaodieť do tuku a ochrániť sa! Tak to robí celá príroda...

Hm.. Mňa však napadá iná vec. A čo tak.. Aáá čo taááák.. Očistiť si napríklad dušu! Myseľ! Svoje JA! Čo tak zbaviť sa nánosov strachov, krívd a ublížení, čo tak odstrániť z duše to toxické, čo nám možno ubližuje ešte viac, než tie prebytočné kalórie zjedené s jedným MC-kom!... Čo tak zbaviť sa tohto!? Nebolo by to super?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby milé Evy a Emy začali písať o takýchto témach?? Ako sa zbaviť hnevu na kolegyňu, za to, že vás ráno nezavolá na kávu? A ako zistiť, čo za tým hnevom je? Ako sa prekopať tými nánosmi bordelu, čo zaplavujú naše myšlienky, naše duše a srdcia? A dostať sa na počiatok všetkého, úplne na začiatok a teda..

K láske??

Kedy o tom napíšu do Evy?

Koľkí z nás to robia? Nie naoko, nie tak, že maska čierneho mora, nie tak, že šálka mätového čaju a hotovo!?..

Ale inak. Zastaviť sa! Urobiť si časopriestor a stretnúť sa sám so sebou! A porozmýšľať, čo som, kto som, kam smerujem, kto mi, čo mi, ako mi a komu a kedy zase ja a kde a prečo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom by nám, milé moje, hádam ani tých masiek toľko nebolo treba...

Lebo ono to kráča ruka v rukáve. Duša s telom a telo s dušou.

Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu