reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

reklama

Free your mind

Rocky

Marcela Kovarovičová

Rocky

Počúvajte! Viete, čo je super! Rocky je super! A teraz, najnovšie, že vraj je aj muzikál na Broadway! Nie že by som plánovala zájsť tam, ale hovorí to o jednom! Rocky žije!!! :- )

  • 18. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 103x
  • 0
Očista

Marcela Kovarovičová

Očista

Aké zvláštne slovo! Tak, všelijako používané.. Hlavne na jar. V súvislosti s pôstom.. "Očistime si organizmus!", vyzývajú nás všetky módne časopisy.. Módne.. Také hlúpe slovo! "Life-stylove", tak sa to dnes volá...

  • 16. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 113x
  • 0
O strachu

Marcela Kovarovičová

O strachu

Idem k zubárke. Cestou mi zviera žalúdok a ani sama neviem prečo. Čo je to za bolesť? Tá, zubárska? Bodava? Pichavá? Tlmená? Štípavá? Ako by sa dala opísať táto bolesť? A ako to, že ju cítim, i keď som ešte len v čakárni?!

  • 5. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 104x
  • 0
O načúvaní

Marcela Kovarovičová

O načúvaní

Ľudia, poviem vám, že načúvať je ťažké. Je to celá veda. Načúvať totiž treba nielen iným, ale hlavne samym sebe. Načúvať, v preklade naslúchať, a ešte bližšie poznať a spoznávať.

  • 5. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 210x
  • 0
Cesta je cieľ

Marcela Kovarovičová

Cesta je cieľ

Počúvajte, viete čo je ale totálne od veci! Záväzky! Dávať si záväzky je ale totááálne od veci! Na čo to robíme? Kam sa všetci ponáhľame?? Chceme byť lepší, milší, krajší, chytrejší... A dávame si na to deadliny! Je to dobré? Je to správne? Každopádne, ja som z tých svojich už totálne vyčerpaná! Nemám náladu! A tak som sa rozhodla..

  • 28. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Zdravie

Marcela Kovarovičová

Zdravie

Ako vyzerá typický deň človeka dnešnej doby? Poniektorí vstávajú okolo obeda, nikam sa nehrnú, nemajú kam. Sú bez práce. Deň im uplynie, ani nevedia ako. Iní sa zase ponáhľajú 16 hodín denne... Vstávajú zavčasu, obliekajú si svoje košele a kravaty, alebo si rúžujú pery. Robia biznis. Alebo niečo iné, viac, či menej zaujímavé. Alebo mamičky.. Tie majú toho tiež veľa na práci.. Ráno nakrmiť drobca, prebaliť, upratať, navariť.. A dôchodcovia? Bežné starosti.. Ísť urobiť každodenný nákup, prejsť sa po parku, vylúštiť nejakú tú krížovku.. Všetko sú to bežné veci. Ale koľkí z nás sa pozastavia a...

  • 4. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 65x
  • 0
Päť jazykov lásky

Marcela Kovarovičová

Päť jazykov lásky

Čítam takú knihu od Garyho Chapmana, že Päť jazykov lásky sa volá. Dobrá.. Celkom na zamyslenie. Že vraj každý z nás hovorí iným jazykom lásky.. Čo to znamená? To, že každý z nás sme iní, niekomu k tomu, aby sa vo vzťahu cítil dobre, stačí pohladenie, inému zase vaša pozornosť..

  • 31. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O neporiadku

Marcela Kovarovičová

O neporiadku

Hrozne rada sa dívam na relácie o chudnutí. Chodí také niečo, že Ty schudni a ty priber, ale viac sa mi páčia Extrémne premeny s Chrisom Powelom. Je to o niečom viac, než len o chudnutí, cvičení.. Je to ponor do ľudských duší a to ma na tom fascinuje..

  • 29. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O prijímaní

Marcela Kovarovičová

O prijímaní

Ja som taká natešená z toho, že žijem! A že ma nič nebolí! Teda, momentálne, okrem tej nohy, ale to o pár dní, dúfam, dám, doliečim.. Ale nič ma netrápi! Moju dušu nič nesúži.. Nie je to nádherné?! Vždy som bola taká, že ma život hrozne bavil, ale teraz, po tom všetkom, teraz je to dvakrát tak... A tak sa učím predýchavať to celé šťastie a brať to jednou za druhým.. Pomaličky.. Postupne.. Jedno po druhom! A celkom sa mi to darí...

  • 26. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rudyard Kipling - If

Marcela Kovarovičová

Rudyard Kipling - If

A tu je ešte jedna prenádherná báseň.. A je v nej zahrnuté všetko, myslím si.. Také desatoro 21.storočia. A vlastne všetkých čias... Milujem túto báseň..

  • 22. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 430x
  • 0
reklama
Elisabeth Bishop - One Art

Marcela Kovarovičová

Elisabeth Bishop - One Art

Poznáte ten film s Camerom Diaz o tom, ako je dyslektička, ako má úspešnú sestru, ktorá je jej presným opakom, ako miluje topánky, ktoré si neustále od tej svojej úspešnej sestry požičiava a ako sa celkovo v živote tak nejak nevie zaradiť? Téma o hľadaní samého seba. A tiež krásny príbeh dvoch ľudských duší, ktoré sa nenávidia a milujú zároveň. Ale láska to nakoniec, ako vždy, vyhrá.

  • 22. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu