reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Kovarovičová

Marcela Kovarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má veľmi rád život. Milujem knihy, veľmi rada zdieľam svoje myšlienky a postrehy s inými ľuďmi :- ). Zoznam autorových rubrík:  ReceptíkyFree your mindSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Na dobrej ceste

Marcela Kovarovičová

Na dobrej ceste

Akože myslím si, že tá kríza doniesla so sebou áááále kóoopu sr..k.. A zúfalstva! Toľko nezamestnaných! Toľko ubolených ľudských duší.. Akože.. Dovidenia! Ale nenadarmo sa hovorí, že všetko zlé je na niečo dobré, lebo ľudia! Tak to naozaj je! A nemalo by to byť o fatalizme, o tom, že sa budeme snažiť rozmýšľať nad tým, čo nám kedy osud nadelil a prečo asi.. Nie! Je to o nás! O našej zodpovednosti! O tom, či budem plakať nad rozliatym mliekom a či budeme mať dosť guráže zobrať osud do svojich vlastných rúk, aby...

  • 4. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 73x
  • 0
Stres

Marcela Kovarovičová

Stres

Tak ľudia, som späť. To píšem tým pár desiatkam, čo si kedy niečo prečítali odo mňa.. Mám novú prácu, aby ste vedeli. Źiadne ďalšie postávanie na úradoch práce. Vlastne tom jednom.. No more needed. Pracujem. Ani nie tak veľa, ako intenzívne. Búši mi srdce. Pijem veľa kávy. Pracujem.

  • 24. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 74x
  • 0
Ste krajšia..

Marcela Kovarovičová

Ste krajšia..

Tak si googlim po internete a zrazu som objavila experiment, ktorý uskutočnila známa kozmetická značka Dove.. Aké zvláštne, že vlastnými očami sa človek vidí škaredšie, než vás vidia iní.. Stojí za vzhliadnutie.

  • 3. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 60x
  • 0
Predstavivosť

Marcela Kovarovičová

Predstavivosť

Pozývajú ma na ďalší pohovor. A potom ešte na ďalší.. Normálne nemám náladu. Taká som nejaká, "hibernovaná", či čo.. Na čo chodiť na pohovory? Nemá to význam..

  • 31. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 76x
  • 0
O bratoch

Marcela Kovarovičová

O bratoch

Včera mi volá brat.. Teším sa.. Kým sa doplazím k telefónu, chvíľku to trvá. Mám to! Zdvihnem! Rozprávame sa o tom, ako sa mám, ako a má on, čo je nové a tak. Teším sa hrozne, že ho mám...

  • 30. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 77x
  • 0
reklama
Employment? Wanted!

Marcela Kovarovičová

Employment? Wanted!

Na niektorých ľudí to môže doliehať hrozne, keď je človek nezamestnaný.. Stále to máte na očiach, stále na to myslíte, viete, že by ste si mali nájsť prácu, nie, vy si musíte nájsť prácu! A ono sa to stále nedarí...

  • 29. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 77x
  • 0
Bratia a sestry

Marcela Kovarovičová

Bratia a sestry

Strašne sa lúbim rozprávať s ľuďmi! Len tak, proste na ulici.. Niekoho stretnete, pokecáte.. Také náhodné stretnutia.. Úplne ma to celú rozjarí! Tak si vravím, že aká by to bola paráda, keby sme žili vo svete, alebo aspoň krajine, alebo aspoň v meste, alebo aspoň na sídlisku, či ulici, kde by ľudia nemali strach...

  • 29. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 63x
  • 0
Búrlivé víno

Marcela Kovarovičová

Búrlivé víno

Každý večer okolo dvadsiatej začínam byť netrpezlivá.. Ach môj Bože, už aby to išlo! Bože, ten Slávo.. Spomenie si? Nespomenie si? Ingrid! Hnusoba, téééraz je jej ľúto, čo?! Po funuse.. A tá Nela.. Či Nina! Aká to bola láska, keď vydržala tak krátko?!! Som v napätí!

  • 29. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 113x
  • 0
O autoritách

Marcela Kovarovičová

O autoritách

Vždy ma hrozne zamrzí, keď na ľuďoch vidím, akí sú "konsternovaní" by som to nazvala.. Zamrznutí v dobe, či čo. Ako keby sme všetci boli deti niekde na pieskovisku a mali si dokazovať, kto vie cikať vyššie, či čo..

  • 28. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 66x
  • 0
Čierna žena, biela krajina

Marcela Kovarovičová

Čierna žena, biela krajina

Čítam knihu od africkej spisovateľky, úspešnej modelky Waris Dirie. Tušila som, čo ma bude čakať. Tušila som, že budem čítať o mnohých príkoriach, ktoré si táto žena zažila a tušila som, že ma to bude zožierať.. No napriek tomu som si danú knihu vybrala a napriek tomu ju čítam.. Neviem na čo čakám. Asi na to, že sa raz dostanem ku stránke, od ktorej to už všetko bude len ružové.. Príjemné...

  • 28. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 81x
  • 0
reklama
Príbalové letáky

Marcela Kovarovičová

Príbalové letáky

Tak rozmýšľam, v čom môže byť chyba.. Lieky beriem už skoro týždeň a krývam si po svete ako stará babka..  Niekde sa stal error!

  • 28. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 73x
  • 0
Celnice

Marcela Kovarovičová

Celnice

Poznáte túto reláciu? Chodí to každú nedeľu večer okolo 21vej na čété. Parádna relácka! Najviac sa mi na nej páčia dokumenty začínajúcich, mladých režisérov o tom, ako sa žije na svete.. V tomto diely odzneli dva dokumenty o tom, ako sa žije tým, ktorý emigrovali zo zahraničia do Českej a Slovenskej Republiky..

  • 27. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 59x
  • 0
Monika Rigová

Marcela Kovarovičová

Monika Rigová

Práve som dopozerala Familíu.. A tak som sa zamyslela nad tým, že aké to je, keď sa talent narodí v chudobných podmienkach. Lebo viete, ako je to s umením. Na to, aby talent mohol rásť a prejaviť sa, aby sa mohol rozvíjať a raz vykvitnúť ako kvet do plnej svojej krásy, na to je treba mať predovšetkým stabilnú pôdu, najlepšie od ranného detstva dostávať stabilné zázemie a podporu rodičov, aj tú materiálnu..

  • 27. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 110x
  • 0
Tí, čo sú tu

Marcela Kovarovičová

Tí, čo sú tu

Áno, je to tak, že niektorí ľudia zmiznú, teraz je jasné, že to bola len chvíľka, ale to som vtedy netušila.. Odídu a zase sa vrátia a vy sa tešíte hrozne, lebo ste si fakt mysleli, že už je to preč načisto.. A potom sú tu iní, ktorí zostali. A boli tu deň, čo deň, deň čo deň.. Aby sa vás zakaždým opýtali, že "Tak čo, ako to ide? Ako sa ti kráča? Bolí to? Veľmi to bolí? Povedz, ako ti pomôžem?"

  • 24. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 79x
  • 0
Recept na koláčik

Marcela Kovarovičová

Recept na koláčik

Upiekla som koláčik.. Najradšej si recepty vymýšľam. Potom sa mi síce občas stane, že som prekvapená, že výsledok vo finále nevyzerá tak, ako v mojej fantázií, ale nevadí. Prax je asi najlepšia škola života.

  • 24. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 82x
  • 0
reklama
O znovunachádzaní

Marcela Kovarovičová

O znovunachádzaní

Myslela som, že som ju načisto stratila.. Že už je to úplné pasé to naše priateľstvo. Kde sa stala chyba? Má veľa práce? Príliš veľa práce? Alebo si našla nových priateľov? Nečudujem sa, je obľúbená a ten jej zvonivý smiech.. Bože, ako mi chýba..

  • 24. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 68x
  • 0
Na víne

Marcela Kovarovičová

Na víne

A tak sme si s bývalými kolegyňami zašli na vínko, po koncerte.. a spomíname na staré dobré a potom aj tie horšie časy.. A neskôr hovoríme už len o tých horších časoch, kedy som ja odišla a kedy som ani ja, ale ani oni, ešte nevedala, že tieto časy sú vlasne ešte stále dobré a že prídu aj horšie..

  • 23. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 62x
  • 0
Fragile

Marcela Kovarovičová

Fragile

Včera sme boli na koncerte Fragila na Lodcafe.. Woow.. Parádny zážitok. Ja som ich poznala z vianočného CD, ktoré spolu nahrali pred niekoľkými rokmi a ktoré si púšťam každé Vianoce počas pečenia vianočných koláčikov.. Vždy mi to urobí takú super sviatočnú náladu.. A včera, včera to bol tiež taký jeden sviatok, počuť ich spievať naživo! Hotové Vianoce! :- )

  • 23. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 81x
  • 0
Ortopédia Šustekova

Marcela Kovarovičová

Ortopédia Šustekova

Bolí ma noha. Neviem prečo, ale baví ju to už dosť dlhý čas.. Konečne to riešim. Ja sama si myslím, že je to pricviknutý nerv. Zápal to nie je, na to mi lieky - ktoré som si sama naordinovala - nepomohli. Všeobecne si myslím, že som v diagnózach dobrá a že s tým pricviknutým nervom budem mať pravdu. Doktorka ale chce, aby sa na to pozrel ortopéd. Nebudem sa hádať, rešpektujem vyššie inštancie a k tomu ortopédovi idem.

  • 22. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 0
Boli sme v Ríme

Marcela Kovarovičová

Boli sme v Ríme

Rím je ľudia nádherné mesto. Tí, ktorí ste tam už boli, určite viete, o čom hovorím. A tí, ktorí ste tam ešte neboli, a máte možnosť tam zájsť, neváhajte. Pripravte sa ale na to, že Rím je mesto množstva krásy. Slovo množstva podčiarkujem.. Na konci vášho výletu sa môže celkom ľahko stať, že tá hromada nádhery na vás tak nejak doľahne!

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 162x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu